A Lituania hà unitu à u registru IP di l'EUIPO in Blockchain

L'ultime nutizie da l'EUIPO chì l'Uffiziu Statale di Brevetti di a Republica di Lituania s'hè unitu à u Registru IP in Blockchain u 7 d'aprile 2022. A reta di blockchain s'hè allargata à quattru uffizii, chì includenu l'EUIPO, u Dipartimentu di Commerce di Malta (u primu paese di l'UE à unisce). Blockchain), è l'Uffiziu di Brevetti Estonian.

Questi uffizii ponu cunnette à TMview è Designview attraversu Blockchain chì gode di un trasferimentu di data assai veloce è di alta qualità (quasi in tempu reale).Inoltre, Blockchain furnisce integrità di data è sicurità per l'utilizatori è l'uffizii IP.

Christian Archambequ, u direttore esecutivu di l'EUIPO: "a so tecnulugia d'avanguardia permette u sviluppu di una piattaforma distribuita forte chì furnisce una cunnessione sicura, rapida è diretta, induve e dati nantu à i diritti IP ponu esse tracciati, tracciati è, dunque, cumpletamente. fidatu.Aspittemu di passà inseme versu una ulteriore espansione di u Registru IP in Blockchain ".

Lina Lina Mickienė, Direttore ad interim di l'Uffiziu Statale di Brevetti di a Republica di Lituania:

"Semu piacè di travaglià cù l'Uffiziu di a Pruprietà Intellettuale di l'Unione Europea è ùn avemu micca dubbitu chì l'usu di a reta di Blockchain purterà assai risultati pusitivi versu un usu più veloce è sicuru di l'infurmazioni di pruprietà intellettuale.Oghje, hè assai impurtante per assicurà a sicurità di l'infurmazioni furnite, è l'usu di Blockchain aumenta l'affidabilità di u sistema di pruprietà intellettuale.L'usu di l'innuvazioni in a pruvisione di l'infurmazioni di a pruprietà intellettuale hè un grande vantaghju per l'utilizatori di sta informazione ".

Cosa hè Blockchain?

Blockchain hè una nova tecnulugia chì usa per migliurà a velocità di trasferimentu di dati mantenendu una alta qualità.L'integrità di e dati è a sicurità sò stati purtati à un altru livellu per migliurà a cunnessione trà l'utilizatori è i so diritti IP è speck up a cunnessione trà l'uffizii IP.

Sicondu l'EUIPO, dopu avè unitu IP register Blockchain node in April, Malta hà trasferitu 60000 records à TMview è DesignView attraversu una reta di blockchain.

Christian Archambequ hà dettu: "'L'entusiasmu è l'impegnu di Malta sò stati un fattore chjave di successu in a realizazione di i rializazioni considerablei di u prugettu finu à a data.Unendu à u blockchain, migliurà ancu a connettività di l'uffiziu IP à TMview è DesignView è apremu a porta à novi servizii attivati ​​da blockchain per i nostri clienti.

A Lituania hà unitu à u registru IP di l'EUIPO in Blockchain

Tempu di Post: 30-May-2022